انواع قفسه انباری به نقل از مدیرعامل شیک شلف | آشنایی با استند پانچی و حبوبات و کاربرد قفسه طوسی

انباری فضای سربسته یا روباز بزرگی است که وسایلی که در حال حاضر به آن نیاز نداریم را درونش قرار می دهیم. تفاوتی ندارد انباری بزرگ باشد یا کوچک؛ متعلق به یک کارخانه بزرگ باشد یا یک منزل مسکونی، در هر صورت نیاز است تا وسایل موجود در انباری را با نظم و ترتیب در آن جا قرار داد تا نه تنها فضای در دسترس به شکل بهینه تری در دسترس قرار گیرد بلکه بتوانیم در مواقع نیاز مواردی که لازم داریم را بدون نیاز  به جستجو و تفتیش طولانی مدت بازیابی کنیم. قفسه بندی یکی از کارهایی است که همسو با مواردی که پیش تر ذکر شده بوده و می تواند انباری را تبدیل به مکانی منظم کند. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با جناب آقای شفیعی مدیرعامل شیک شلف ( فعال در ارائه محصولات و خدمات قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی ) قرار مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد تاثیر قفسه بندی انباری و همچنین تجهیزات فروشگاهی مانند انواع استند گفتگو کنیم.

– جناب شفیعی با توجه به همکاری طولانی مدت و گسترده شما با کارخانجات صنعتی بزرگ، به نظر شما بهترین نوع قفسه انباری کدام است؟

قفسه انباری صرف نظر از مدل های مختلف آن یکی از ضروری ترین تجهیزاتی است که کارخانجات و تولیدی ها باید در اسرع وقت نسبت به تهیه و راه اندازی آن اقدام کنند. قفسه انباری در انواع مختلفی مانند قفسه انباری راک، قفسه انباری پیچ و مهره ای و قفسه انباری مشبک تولید می شود. هر یک از این قفسه های انباری موارد استفاده و ویژگی های خاص خود را دارند که کسب و کارها با توجه به اندازه و وزن وسایلی است که قرار است در انباری خود نگهداری کنند می توانند قفسه متناسب با خود را خریداری کنند. برای مثال قفسه انباری پیچ و مهره ای و مشبک تحمل وزن های سبک و معمولی را دارند و روش نصب شان آسان است؛ گذشته از آن، قفسه انباری پیچ و مهره ای رنگی جلوه ظاهری زیبایی دارد و در صورتی که به زیبایی قفسه ها نیز اهمیت می دهید این نوع محصول مخصوص شماست.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

در سمت دیگر همان طور که حضرتعالی به آن اشاره کرد کارخانجات صنعتی بزرگ ماشین آلات و محصولات بزرگی دارند که وزن شان در برخی موارد تا 2000 کیلوگرم نیز پیش می رود. در چنین شرایطی لازم است این دست مشاغل نسبت به خرید قفسه راک انباری و راه اندازی آن اقدام کنند. قفسه انباری راک در دو مدل سنگین و نیمه سنگین تولید می شود که مدل سنگین قفسه راک تا 2000 کیلوگرم وزن را نیز می تواند تحمل کند و در برابر سنگینی ماشین آلات حجیم مقاوم است. دیگر ویژگی عالی قفسه راک انباری این است که می توان ارتفاع طبقات را بسته به نیاز شخصی سازی کرد؛ واضح تر بگویم چنانچه قصد داشته باشید در یکی از طبقات وسیله درازی را قرار دهید، می توانید طبقه بعدی را چند متر بالاتر نصب کنید.

– لطفا در مورد قفسه طوسی نیز توضیحاتی برای خوانندگان خوی فرش ارائه دهید.

قفسه طوسی جزو قدیمی ترین و پرطرفدارترین انواع قفسه بندی بوده که به سبب قیمت به صرفه و انعطاف پذیری ای که در استفاده به دارندگان ارائه می کند توانسته جای خود را در اماکن مختلفی نظیر داروخانه ها، کتابخانه ها و … تثبیت کند. قفسه طوسی عمدتا در دو مدل قفسه طوسی پیچ و مهره ای و قفسه طوسی مشبک تولید می شود. قفسه طوسی پیچ و مهره ای طرز نصب آسانی داشته و در صورت نیاز به جابجایی و با داشتن دانش فنی حداقلی، می توان به کارگیری ابزارآلات مربوطه منابع اتصال را باز و جدا کرده و پانل های قفسه را به جایی دیگر منتقل کرد.

بیشتر بخوانید:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

– امروزه استندهای فروشگاهی و مدل های مختلف آن به خصوص استند پانچی و استند حبوبات در فروشگاه های مختلف دیده می شود. لطفا بفرمایید استفاده از این نوع استندهای فروشگاهی چه مزیتی برای کسب و کارها به دنبال دارد؟

ارزش استند فروشگاهی ( استند پانچی ، استند ابزار ، استند حبوبات ، استند نان ، استند آجیل و خشکبار ) امروزه برای درصد قریب به اتفاق فروشگاه داران مشخص شده و به خوبی از مزیت های استفاده از آن آگاه اند. با استفاده از استند فروشگاهی می توان موارد دلخواه را به جهتی که نسبت به دیگر موارد دیگر برجسته و متمایز باشد در معرض دید قرار داد. اجازه دهید فهم توضیحاتم را با ذکر یک مثال ملموس ساده تر کنم. فرض کنید فروشگاهی لوازم تزئینی و آرایشی به فروش می رساند و قصد دارد مواردی که به تازگی به فهرست محصولاتش اضافه شده را به طور ارگانیک و به شکلی که نسبت به مشتری تحمیل نشده باشد در کانون توجه وی قرار دهد. با استفاده از استند پانچی می توان به این خواسته رسید. استند پانچی وسیله ای است که روی سطح آن پانچ هایی باریک اما مستحکم قرار گرفته و می توان موارد دلخواه را روی آن قرار داد. تا به امروز که تجربه همکاری با صدها کسب و کارها داشتیم درصد بسیار بالایی از آن ها گزارش داده اند که با خرید استند پانچی توانسته اند رضایت مشتریان را بالاتر ببرند. مدل های متفاوت استند پانچی نظیر استند پانچی دیواری و استند پانچی گردان امروزه در فروشگاه های بسیاری دیده می شوند و تقاضا خرید آن روز به روز در افرادی که تاکنون نسبت به خریداری استند پانچی اقدام نکرده اند بیشتر می شوند.

استندها تنها قرار نیست لوازم تزئینی و اشیا را به شکلی بهتر نشان دهند؛ موارد خوردنی نیز از مواردی هستند که استند مخصوص به آن ها طراحی شده تا فروشندگان غذایی و خوراکی بتوانند از ویژگی های آن بهره ببرند. یکی از محبوب ترین آن ها استند حبوبات ( خرید استند حبوبات ، قیمت استند حبوبات ) است که با استفاده از آن می توان از حبوبات در برابر آلودگی و گرد و غبار معلق در هوا محافظت کرد. استند حبوبات یک شی ایستاده بزرگ است که روی آن محفظه هایی از جنس شیشه یا پلاستیک قرار گرفته و می توان حبوبات را در درون آن ریخت. خرید استند حبوبات نه تنها از آن در برابر آلودگی مراقبت می کند بلکه کمک می کند فروشگاه جلوه ظاهری بهتری داشته و دکوراسیون مغازه بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید:  با تاریخچه جزیره کیش آشنا شوید

– ممنون از توضیحات کامل شما جناب شفیعی. لطفا در مورد مجموعه شیک شلف و محصولات و خدمات آن نیز توضیح دهید.

مجموعه شیک شلف ( ارائه کننده قفسه طوسی ، قفسه انباری ، استند پانچی و استند حبوبات ) با هدف ارائه بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع قفسه و استند فروشگاهی، راهبند، چرخ خرید و سبد خرید و … در سال 1388 خطوط تولیدی خود را راه اندازی کرد و با تکیه بر تلاش متخصصان جوان و با انگیزه مان توانستیم خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای مرتبط با تجهیزات فروشگاهی مطرح کنیم. محصولات تولید شده در شیک شلف با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و تا جای امکان سعی شده محصولات از لحاظ کیفی با استانداردهای روز دنیا همخوانی داشته باشد چرا که کیفیت پایین در شان کاربر ایرانی نیست. یکی از خدمات شیک شلف مشاوره در مورد ابعاد و اندازه قفسه بندی است که برای مشتریانی ارائه می شود که اطمینان کامل از ابعاد مورد نظر ندارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و یا دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …