بازاریابی موثر کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و لیبل

موفقیت یا عدم موفقیت شرکت ها و کسب کارهای مختلف به عوامل متفاوتی وابسته است؛ یکی از این عوامل که جزو مهم ترین آن ها نیز به شمار می رود، تبلیغات صحیح و کاربردی می باشد. در واقع تبلیغات برای این که بیشترین اثربخشی را داشته باشد، لازم است اصولی و مطابق با برنامه پیش رود. یکی از روش های تبلیغاتی از طریق چاپ موارد گوناگونی چون چاپ کاتالوگ،چاپ اوراق اداری و چاپ یادداشت تبلیغاتی ممکن می شود که کسب و کارها با صرف هزینه ای معقول می توانند کالا و خدمات خود را تبلیغ کنند.

چاپ کاتالوگ : تبلیغاتی کاربردی و مقرون به صرفه

تقریبا تمامی شرکت ها به دنبال آن اند که تا حد ممکن مخارج خود را کمتر کرده و در سمت دیگر سود حاصل از فروش کالا و خدمات خود را زیادتر کنند. چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ) به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی که هزینه آن چنان بالایی را طلب نمی کند، میان کسب و کارهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاتالوگ ها را می توان در رویدادهای مختلف و موقعیت های دیگر به دست مشتریان احتمالی رساند.

در هنگام چاپ کاتالوگ بایستی دقت داشت که میان رنگ پس زمینه و متون درج شده روی صفحات کاتالوگ تضاد(کنتراست) رنگی کافی برقرار باشد تا امر خوانایی محتوای کاتالوگ آسان تر شود. همچنین لازم به ذکر است که کاتالوگ ها برای این که مخاطب را با خود همراه کنند، لازم است از طراحی ها و تصویرگری هایی برخوردار باشند که جذابیت ظاهری بالایی داشته و همچنین با نوشتارها در ارتباط باشند.

جنس مواد اولیه به کاررفته در چاپ کاتالوگ نه تنها در تعیین قیمت کلی کاتالوگ تاثیر فراوانی دارند بلکه می توانند به تنهایی بیانگر کیفیت کاتالوگ چاپ شده باشند. از همین رو لازم است تا قبل از انتخاب مواد مورد نیاز از کیفیت و مرغوبیت آنها نیز اطمینان حاصل شود.

در همین راستا پیشنهاد می شود که چاپ کاتالوگ خود را به مجموعه ای بسپارید که در آن از موادی استفاده کنند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، از ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار باشند. کاتالوگ ها را معمولا از موادی نظیر کاغذ، گلاسه و … می سازند؛ با این حال گلاسه خود را به عنوان سلطان بلامنازع این حیطه تثبیت کرده است. برای اطمینان از ماندگاری بیشتر کاتالوگ ها می توان آن ها را با روکش هایی از جنس لمینت یا سلفون براق یا مات پوشاند. در مجموعه چاپ پرنیان چاپ کاتالوگ بنا بر خواسته مشتری می تواند به دو صورت عمودی و افقی انجام شود.

بیشتر بخوانید:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

چاپ پوستر

یکی از خدمات چاپی تبلیغاتی که برای مدت های طولانی در حال انجام بوده است چاپ پوستر می باشد. چاپ پوستر یکی از راه هایی است که به وسیله آن می توان کالا و خدماتی که قرار است به بازار وارد شوند و یا حتی وارد شده اند را به طور مناسبی تبلیغ کرد و شانس دیده شدن آن را افزایش داد. چاپ پوستر  ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر A4 ) تنها برای فروش محصولات نیست و می توان از آن برای دعوت از مردم برای حضور در رویدادی خاص و یا حتی آگاه سازی مردم نسبت به موضوعی استفاده کرد. چاپ پوستر برای آگاه سازی مردم از بیماری های کمتر شناخته شده اما رایج یکی از بارزترین مصداق های این زمینه است. در چاپ پوستر باید از طراحی های گرافیکی خلاقانه و چشم نواز استفاده کرد و نوشتارها را به حداقل رساند؛ چاپ پوستر در ابعاد مختلفی نظیر A5، A4 انجام می گیرد.

چاپ لیبل

تاثیر لیبل ها در دنیای امروزی بر کسی پوشیده نیست و کسب و کارها نسبت به ارزش بالای چاپ لیبل واقف اند. چاپ لیبل جزو خدماتی است که دفاتر چاپی تبلیغاتی باید با دقت خاصی آن را انجام دهند چرا که لیبل ها ممکن است اندازه کوچکی داشته باشند و در صورت کم توجهی، ممکن است کیفیت چاپ لیبل پایین بیاید. در چاپ لیبل ( چاپ لیبل پشت چسبدار و طراحی لیبل ) محصولات بهداشتی و خوراکی ها حتما از تصاویری استفاده کنید که با محصول درون محفظه تطابق کامل داشته باشد. در صورتی که از تصاویر غیر واقعی استفاده کنید در درازمدت متوجه خدشه دار شدن تصویر برندتان در ذهن مخاطبان خواهید شد. در صورتی که قصد دارید لیبل را روی جایی بچسبانید حتما به فروشنده تاکید کنید که چاپ لیبل را با موادی انجام دهید که چسبندگی بالایی داشته باشید.

چاپ اوراق اداری

اوراق اداری که گاها به آن ست اداری نیز گفته می شود، مجموعه ای از اقلام است که روی همگی یا بیشتر آن ها لوگو و اطلاعات یک شرکت درج می شود. اوراق اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت، فولدر و … می باشد که مشتری بنا بر نیاز خود می تواند مواردی را از آن حذف و یا به آن اضافه کند.

بیشتر بخوانید:  معرفی برند های محبوب تلویزیون هوشمند در سال 2022

چاپ اوراق اداری به دلایل مختلفی ممکن است صورت بگیرد؛ با این حال عمدتا با دو مورد استفاده طرف هستیم که افراد برای چاپ اوراق اداری اقدام می کنند.

اولین دلیلی که برای چاپ اوراق اداری وجود دارد، تبلیغ برند و ارتقای کسب و کارها می باشد. شرکت ها هنگامی که بحث تبلیغات ثمربخش و کاربردی به میان می آید، هیچ فرصتی را از دست نمی دهند و سعی می کنند از تمامی آن ها به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنند.

در چاپ اوراق اداری سعی می شود تا طرح و اطلاعات به کاررفته روی تمامی اقلام اداری یکسان باشد و یا در بدترین حالت مشابه یکدیگر باشند. انجام این امر سبب می شود تا ست اداری از یکپارچگی خاصی برخوردار بوده و نشانگر توجه شما به جزئیات باشد.

در هنگام چاپ اوراق اداری دقت داشته باشید که مواد اولیه به کار رفته در آن تاثیر بسزایی در کیفیت و همینطور جلوه شرکت شما دارد؛ پس لازم است تا از موادی استفاده کنید که کیفیت اقلام ست اداری تان را تضمین کنند.

دلیل دیگری که خدمات چاپ اوراق اداری انجام می گیرند، مربوط به شرکت ها و کسب و کارهایی است که به نظم و ترتیب اداری اهمیت فراوانی می دهند. این دست شرکت ها تمایل دارند که هویت و لوگو برند و کسب و کار در جای جای محیط اداری جاری باشد. در همین راستا آن ها اقدام به سفارش ست اداری می کنند. ملزومات این شرکت ها همگی شخصی سازی شده بوده و لوگو و اطلاعات برند در چاپ اوراق اداری مورد توجه قرار می گیرند. در جهت آشنایی بیشتر با چاپ اوراق اداری می توانید به سایت پرنیان چاپ مراجعه نمایید.

چاپ سربرگ

شرکت ها و کارخانجات مطرح جهانی در سخنرانی های خود همواره تاکید می کنند که یکی از قدم های بزرگ در رسیدن به موفقیت، برندسازی حرفه ای و اصولی است. یکی از راه های موجود در برندسازی که امتحان خود را پس داده است چاپ اقلام ست اداری و به خصوص چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) می باشد. با چاپ سربرگ می توان نامه های اداری و رسمی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند در برگه های شخصی سازی شده که اطلاعات یک برند یا کسب و کار روی آن نقش بسته را ارسال کرد. استانداردها و قواعد کلی ای در چاپ سربرگ وجود دارد که عدم تبعیت از آن ها گناه نیست اما می تواند کیفیت کلی چاپ سربرگ را متزلزل کند. برای مثال به طور عرف در چاپ سربرگ از رنگبندی هایی استفاده می شود که دقیقا یا مشابه آن ها در لوگو آن کسب و کار به کار رفته باشد. برخی افراد نیز ترجیح می دهند لوگو کسب و کار را به صورت کاملا کمرنگ در پس زمینه کاغذ سربرگ قرار دهند. چاپ سربرگ یکی از خدمات چاپ پرنیان نوین است که در ابعاد مختلفی نظیر A5 و A4 انجام می شود.

بیشتر بخوانید:  در زمان آتش سوزی لوازم برقی چه اقداماتی انجام دهیم

چاپ یادداشت تبلیغاتی

یکی دیگر از مواردی که به وفور در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، چاپ یادداشت تبلیغاتی که می باشد که گاها به شکل دفترچه یادداشت تبلیغاتی نیز چاپ می شود. یادداشت تبلیغاتی جزو ارزان ترین هدایای تبلیغاتی بوده و به سبب استفاده فراوانی که در میان اقشار و گروه های سنی مختلف دارد، به یکی از ارزشمندترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است.

چاپ یادداشت تبلیغاتی در جنس های مختلفی انجام می شود؛ از متداول ترین آن ها می توان به یادداشت تبلیغاتی رومیزی، یادداشت تبلیغاتی پشت چسب دار(استیکی)، یادداشت تبلیغاتی سرچسب دار و … اشاره کرد. چیزی که این روش تبلیغاتی را از ارزش بالایی برخوردار می سازد، قشر هدف گسترده ای است که می توانند از آن استفاده کنند. چه دانش آموز یک مدرسه و چه کارمند یک شرکت، همه می توانند به طور روزانه از یادداشت های تبلیغاتی که برند و اطلاعات شما روی آن حکاکی شده بهره بگیرند.

یادداشت تبلیغاتی را می توان به صورت دفترچه یادداشت نیز سفارش داد. چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی به صورت دفترچه یادداشت تبلیغاتی چرمی، دفترچه یادداشت طلقی، دفترچه یادداشت دکمه دار و … انجام می شود. برخی از افراد در کنار دفترچه یادداشت، یک خودکار تبلیغاتی که شامل لوگو و برند کسب و کارشان می باشد را به افراد هدیه می دهند.

در مجموعه چاپ پرنیان ( ارائه کننده خدمات چاپ لیبل ، چاپ کاتالوگ ، چاپ چاپ پوستر و چاپ سربرگ ) چاپ یادداشت تبلیغاتی در ابعاد و سایز های مختلف از خیلی کوچک مثل A5 و A6 گرفته تا سایزهای بزرگتر همگی به صورت قابل شخصی سازی انجام می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی چاپ پرنیان مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …