با بیمه زندگی خاورمیانه بیشتر آشنا شویم

برای ارائه تعریفی کلی از بیمه زندگی خاورمیانه، باید بدانید که این شرکت بیمه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و به عنوان اولین شرکت بیمه در زمینه بیمه عمر، در کشور فعالیت تخصصی خود را انجام می دهد. این شرکت طرح های زیاد و متنوعی را برای هر قشر از جامعه ارائه داده است و همین مورد سبب شده است تا  به یکی از پرطرفدار ترین نوع بیمه ها تبدیل شود. خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

موارد تحت پوشش بیمه زندگی خاور میانه

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه جزء شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر به حساب می آیند و شما می توانید علاوه بر استفاده از مزایایی که در زمینه بیمه عمر ارائه می دهند، نوعی سرمایه گذاری هم برای آینده خود در نظر گرفته باشید. پس این نکته اهمیت زیادی دارد تا شما با انواع خدماتی که شرکت  بیمه خاور میانه ارائه می دهد آشنایی کامل داشته باشید، تا با اطمینان بتوانید خرید و سرمایه گذاری موثری انجام دهید. در حالت کلی تا زمانی که بیمه گذار  با این بیمه قرارداد داشته باشد می تواند از مزایای آن بهره کافی را ببرد.

انواع پوشش های بیمه زندگی خاورمیانه

پوشش سرمایه ای فوت عادی

اگر شما تحت پوشش بیمه زندگی خاورمیانه باشید، در طول مدت قرارداد با این بیمه، اگر بنا به هر دلیلی، فوت کنید؛ افراد ذینفع شما از سرمایه ای که شما در این شرکت قرار داده اید، بهره مند خواهند شد. بنابراین پس از فوت، سرمایه گذاری شما محفوظ خواهد بود.

پوشش بیمه در هنگام رخداد حادثه

اگر فرد بیمه گذار، جان خود را بر اثر حادثه ای مانند تصادف از دست بدهد؛ علاوه بر اینکه ذی نفعان می توانند از سرمایه گذاری فرد فوت شده استفاده کنند، شرکت مبلغی را به عنوان سرمایه فوت نیز پرداخت می کند. این مبلغ به این دلیل که فوت ناشی از حادثه بوده، تا 3 برابر فوت عادی آن فرد نیز خواهد بود.

پوشش بیمه زندگی خاورمیانه از هزینه های پزشکی

همه افراد در طول زندگی خود، بارها به دلایل مختلف ناچار به مراجعه به بیمارستان و مراکز درمانی شده اند و اگر مشکلات آن ها بسیار حاد باشد و ناچار به بستری باشند؛ با بیمه زندگی خاورمیانه دیگر نباید نگران هزینه های سنگین درمان خود باشند؛ چرا که این بیمه هزینه های قابل توجهی را برای درمان فرد در اختیار فرد بیمه شده قرار می دهد. مبلغ استفاده از بیمه برای هزینه های درمانی و پزشکی تا سقف 15 درصد از سرمایه فوت عادی و 10 درصد از سرمایه فوت در اثر حادثه، خواهد بود. خرید بیمه زندگی نوعی آینده نگری به حساب می آید.

شرایط عمومی بیمه جامع عمر وپس انداز

شرایط پوشش تکمیلی بیماری های خاص

شرایط پوشش تکمیلی فوت بیمه شده در اثر حادثه

معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر فوت یا از کارافتادگی کامل ودائم ناشی از حادثه

هزینه پزشکی بیمه شده در اثر حادثه

بیشتر بخوانید:  چرا نباید از محتوای کپی شده استفاده کرد؟

فرم پیشنهاد صدور بیمه نامه جامع عمر وپس انداز

مدارک لازم برای صدور بیمه عمر آسیا

شناسنامه و کارت ملی بیمه گذار و بیمه شده و ذینفعان

تکمیل فرم پیشنهاد

بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

گواهی سلامت از متخصص کودکان برای فرزندان یا کپی از کارت رشد کودک

شرکت بیمه آسیا به منظور تسهیل معیشت خانواده های ایرانی به ارائه خدماتی می پردازد که در این مقاله به آن پرداخته شد. پوشش های اصلی و تکمیلی خرید بیمه عمر آسیا میتوانند ضامن آسایش و رفاه همه افراد در همه گروه های سنی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تخصصی توکو مراجعه کرده و با مشاوران مجرب این تیم در تماس باشید.

امکان بازنشستگی توسط بیمه کارگران ساختمانی مانند دیگر انواع بیمه نامه وجود دارد. کافی است با برخورداری از شرایط بازنشستگی این بیمه نامه از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوید.

در واقع این بیمه نامه به کارگران ساختمانی این امکان را می‌دهد تا در زمانی که ادامه فعالیت و انجام کارهای سخت ساختمانی برایشان امکان پذیر نیست با برخورداری از مستمری بازنشستگی بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

همچنین این افراد با بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی در زمان میانسالی می‌توانند مایحتاج فرزندان و خانواده‌شان را نیز فراهم کنند. در ادامه به بررسی شرایط بیمه بازنشستگی بیمه کارگران ساختمانی می‌پردازیم:

کارگران ساختمانی با داشتن ۲۰ سال سابقه کار و رسیدن به سن ۶۰ سالگی بازنشسته اعلام می‌شوند

همچنین افراد در صورتی که سابقه ۳۵ سال پرداخت حق بیمه را داشته باشند بدون در نظر گرفتن شرط سنی می‌توانند بازنشسته شوند و از حقوق و مزایای بازنشستگی بهره‌مند شود

مبلغ مستمری از کار افتادگی جزئی و کلی و بررسی میزان درجه از کار افتادگی طبق مقررات قانون تامین اجتماعی مشخص می‌شود.

جالب است بدانید که بعضی از شرکت‌های بیمه برای فروش بیمه درمان تکمیلی انفرادی، انجام آزمایش و چکاپ پزشکی را اجباری کرده‌اند تا بعد از انجام آزمایش و آماده شدن نتیجه‌ی آزمایش معلوم می‌شود که فرد می‌تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرد یا نه. اما برخی شرکت‌های بیمه انجام این آزمایشات را واجب نکرده‌اند و به تکمیل پرسشنامه‌ای توسط فرد کافی است. پس از تکمیل پرسشنامه در صورت لزوم فرد باید آزمایش پزشکی بدهد، در غیر این صورت بیمه صادر خواهد.  چکاپ و آزمایش فوق‌الذکر در شرکت بیمه تعاون و سامان اجباری نیست اما در بیمه sos اجباری است.

یکی از خوشامدترین اتفاق زندگی هر زوجی به دنیا آوردن یک فرزند است. البته این اتفاق خوب برای زوج‌های جوان هزینه‌های اضافی برای اقتصاد خانواده به همراه دارد. همانطور که در بالا گفته شد افرادی که باردار نیستند می‌توانند از پوشش‌ها و خدمات بیمه تکمیلی زایمان استفاده کنند. هیچ فرد بارداری نمی‌تواند بعد از دوره بارداری بیمه تکمیلی را خریداری کند و از پوشش‌های آن استفاده کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در مورد بیمه تکمیلی زایمان می‌توانید به وب‌سایت توکو مراجعه کنید و مطالب مرتبط به آن مطالعه فرمایید، همچنین مشاوران توکو به صورت آنلاین در هر ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

حاضر شرکت‌های بیمه مختلفی بیمه تکمیلی گروهی را ارائه می‌دهند. بیمه گذاران می‌توانند با بررسی شرایط و انجام اقدامات لازم این بیمه نامه را خریداری کنند. در ادامه به بررسی شرایط بیمه تکمیلی گروهی می‌پردازیم.

شرایط بیمه‌ تکمیلی گروهی چیست؟

همانطور که گفتیم برای خریداری بیمه تکمیلی گروه افراد باید واجد شرایط باشند. در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

منظور از اعضای خانواده بیمه شده در بیمه تکمیلی گروهی فرزندان، پدر و مادر، همسر و به طور کلی افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی می‌باشد

اغلب بیمه شدگان بیمه نامه‌های گروهی، افرادی هستند که مشخصات آنان در لیست بیمه تامین اجتماعی قرار دارد

کلیه کارکنان شاغل که به صورت رسمی، قراردادی و پیمانی مشغول به کار هستند به همراه تمامی افرادی که تحت تکفل آن‌ها قرار دارد و پدر و مادر آنان می‌توانند از بیمه درمان گروهی استفاده کنند.

سن بیمه شدگان بیمه تکمیلی گروهی می‌تواند از بدو تولد تا سن ۶۰ سالگی باشد. بیمه گذارانی که سن آن‌ها ۶۰ تا ۷۰ سال است با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه بیشتر و افرادی که سن آن‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ سال است با ۱۰۰ درصد حق بیمه بیشتر می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی قرار بگیرند

حق بیمه پرداختی و سقف تعهدات بیمه نامه به تعداد افراد متقاضی و پوشش‌های درمانی درخواست شده بستگی دارد

مزایای بیمه تکمیلی شرکتی برای کارکنان شرکت‌ها

بیمه تکمیلی شرکتی مزایای گوناگونی برای کارکنان شرکت‌ها فراهم کرده است. با توجه به درخواست افراد، پوشش‌های درمانی متنوعی در این بیمه نامه وجود دارد. به طور کلی از مهم‌ترین مزایای بیمه تکمیلی شرکتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از پوشش‌های درمانی مختلف

برخورداری از خدمات و پوشش‌های متنوع بیمه‌ای بدون سقف برای گروه‌هایی که تعداد اعضای آن بالا است

امکان پرداخت حق بیمه به صورت اقساط ماه به ماه و یا به صورت کسر از حقوق

امکان تحت پوشش قرار دادن همسر، فرزندان و سایر افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی( لازم به ذکر است برای فرزندان پسر تا سن ۲۲ سالگی به همراه ارائه گواهی اشتغال به تحصیل شرط است. همچنین دانشجویان پزشکی پسر با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل تا سن ۲۶ سالگی تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند. برای فرزندان دختر نیز تا زمان ازدواج امکان بهره‌مندی از مزایای این بیمه نامه فراهم شده است).

امکان خریداری بیمه تکمیلی شرکتی برای شرکت‌ها و سازمان هایی که تعداد اعضای آن کمتر از ۵۰ نفر است نیز وجود دارد

به علت عدم آگاهی و کمبود اطلاعات افراد زیادی نسبت به شرایط بیمه دانش آموزی و تعهدات این بیمه نامه بی خبر هستند. در حالی که بیمه دانش آموزی جزء بیمه نامه‌های ضروری برای تمامی دانش آموختگان به حساب می‌آید، چرا‌که دانش آموزان قسمت زیادی از دوران کودکی و نوجوانی خود را که جزء دوره‌های طلایی آن‌ها به حساب می‌آید در مدرسه و در حال کسب علم و دانش می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

حتی این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا کلاس‌های دانش آموزان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود باز هم چیزی از ضرورت خریداری این بیمه نامه کم نمی‌کند. درست است که کودکان در خانه و در کنار والدین خود در حال تحصیل هستند اما حوادثی مانند ابتلا به ویروس کرونا ممکن است سلامتی فرزندانمان را تهدید کند.

طبق بیمه حوادث دانش آموزی دانش آموزان در طول شبانه‌روز چه در مدرسه و چه خارج از مدرسه در برابر هر نوع حادثه‌ای تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم بیمه دانش آموزی به حضوری و غیرحضوری بودن آموزشگاه‌ها بستگی ندارد.

به این معنا که حتی در صورت غیر حضوری بودن مدارس در زمان ثبت نام والدین موظف به پرداخت حق بیمه می‌باشند.طبق گزارشات، حتی در سال تحصیلی اخیر آمار استفاده از بیمه دانش آموزی با توجه به غیر حضوری بودن مدارس کم نبوده است؛ چرا‌که طبق این بیمه نامه، دانش آموزان در برابر حوادثی مثل ابتلا به کرونا تحت پوشش قرار دارند و می‌توانند از مزایا و خدمات این بیمه نامه استفاده کنند.

نکته قابل توجه در رابطه با ضرورت بیمه حوادث دانش آموزی در زمان غیر حضوری بودن مدارس این است که کودکان در گذشته بیشتر ساعات روز را در مدرسه می‌گذراند.اما این روزها در هر مکانی مثل خیابان، منزل، جاده و… ممکن است حوادثی برای آن‌ها رخ دهد.

در هر حال جبران خسارت وارد شده بر عهده شرکت بیمه گر می‌باشد. از طرفی بیمه حوادث دانش آموزی باعث اطمینان خاطر والدین می‌شود. به این ترتیب کودکان و نوجوانان با آرامش بیشتر و به دور از فضای استرس زا قادر به ادامه تحصیل و کسب علم می‌باشند.

زمانی که تکنولوژی و فناوری‌های جدیدی مثل اینترنت روی کار آمد تاثیر آن در زمینه‌های گوناگون کاملاً مشهود شد. از مهم‌ترین تاثیراتی که اینترنت در اتصال مردم جهان در نقاط مختلف به یکدیگر داشت در زمینه رشد استارت آپ‌ها بود.

اینترنت باعث شد که فاصله مکانی دیگر اهمیتی نداشته باشد و افراد به سادگی بتوانند ایده‌ها، محصولات و کسب و کارهای خود را در سراسر جهان ارتقا دهند. در واقع استارت آپ‌ها در زمان پیدایش اینترنت شکل جدیدی به خود گرفتند و بیش از پیش ارتقا یافتند.

اما در کنار رشد و پیشرفت استارت آپ‌ها به کمک اینترنت، ناگهان گرفتاری‌های دیگری برای صاحبان کسب و کارهای جدید شکل گرفت. دزدی اطلاعات، دزدیده شدن ایده‌ها، حملات سایبری، پخش شدن اطلاعات محرمانه و… باعث شد برخی از کسب و کارها متحمل ضرر و زیان بسیاری شوند.

در همین نقطه از زمان نیاز جدیدی در زمینه استارت آپ‌ها شکل گرفت و آن هم بیمه ارزان استارت آپ بود. این نیاز از همان زمان تا امروز ادامه دار است و افراد بسیاری در صددند تا با داشتن بیمه استارتاپ از کسب و کار خود حمایت کنند.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …