بهترین کرم پودر گریم عروس:

کرم پورد عروس

میکاپ عروس در روز عروسی یکی از مهمترین ، مراحل این جشن هست. و در میکاپ انتخابِ یک کرم پودر میتونه یک تاثیر بسیار بالایی روی زیبایی آرایش بزاره. فقط باید علاوه بر مناسب بودن کرم با نوع پوست و کیفیت بالای اون به ویژگی های زیر هم دقت کنید.

  1. باید سبک باشه و پوست رو سنگین و اذیت نکنه
  2. محصول بدون روغن و چربی باشه و به هیچ عنوان اکسید نشه و تغییر رنگ نده.
  3. کرم پودر باید موندگاری بالایی داشته باشه و ترجیحا 24 ساعته باشه.
  4. ضد تعریق و رطوبت باشه و با گرما از بین نره
  5. فلاش بک نداشته باشه، یعنی بر اثر فلاش نور عکاسی توی عکس ها رنگش عوض نشه

خب حالا میریم سراغ معرفی 4 تا از بهترین کرم پودرهایی که میتونید برای میکاپ روس ستفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  کنسول بازی استوک

کرم پودر نارس:

کرم پودر نار

محصول اول برای کسایی که پوست خشک و یا نرمالی دارن خیلی خوبه. کرم پودر نارس موندگاری 16 ساعته ای داره و چون ترکیباتش باعث میشه که پوست مرطوب بشه شما خیالتون راحته که قرار نیست بعد از میکاپ پوستتون حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره. کرم پودر نارس کاور نسبتا بالایی داره و فوق العاه سبک هست. این محصول فاقد هرنوع مواد مضر هست.


کرم پودر استی لادر:

کرم پودر استی لادر

استی لادر کاور خیلی خوبی داره و روی پوست به شدت طبیعی دیده میشه و اصلا پوست رو ماسک نمیکنه. این کرم پودر 24 ساعت موندگاری داره و تا آخر روز کاملا مات و یکدست باقی میمونه. این محصول، ترشح چربی رو خیلی خوب کنترل میکنه و به پوست اجازه برق افتادن و درخشان شدن رو نمیده.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

کرم پودر مک:

کرم پودر مک

کرم پودری با تکسچر فلوئیدی و بسیار سبک روی پوست . کرم پودر مک موندگاری 24 ساعته ای داره و فاقد هرنوع مواد مضر هست. این محصول رو میتونید برای انواع پوست استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که در عکس ها رنگ پوست رو تغییر نمیده و در طول روز نه میکاپ رو کیکی میکنه و نه اون رو چرب نشون میده چرا که دارای خاصیت، آبرسانی 8 ساعته و کنترل چربی پوست هست. کرم پودر مک با فرمولاسیون خوبی که داره داخل منافذ و خطوط فرو نمیره و اون هارو بولد و بزرگ نشون نمیده.


کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر هدی بیوتی

وآخرین معرفی، کرم پودر هدی بیوتی هست. محصولی گیاهی، مات و با کاور بسیار بالا. این کرم پودر، هیچ نوع مواد مضری نداره و باعث ایجاد جوش روی پوست نمیشه. هدی بیوتی محصولی ضدآب و ضد تعریق و رطوبته به شکلی که شما در گرم ترین و شرجی ترین هوا هم باشین باز هم مات و یکدست باقی میمونه. این کرم پودر گیاهی رو حتی حساس ترین پوست ها هم میتونند استفاده کنند.
قیمت و خرید کرم پودر هدی بیوتی

بیشتر بخوانید:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

این 4 کرم پودر جزو بهترین محصولاتی هستن که میتونید برای گریم عروس استفاده کنید، اگر میخواید با محصولاتِ بیشتری آشنا بشین و آموزش های بسیار کاربردی راجب میکاپ و پوست ببینید کافیه وارد سایت مای سفورا بشید و در نهایت با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدید

مطلب پیشنهادی

بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

انتخاب بهترین نژاد سگ برای هر فردی به میزان متغیرهای مختلفی بستگی دارد، از جمله …