عکسهای زیبا از ست ساعت دونفره

[ad_1]

ست ساعت اسپرت مردانه, ساعت ست اصل, عکس ساعت ست عاشقانه

ست ساعت زن و شوهری

مدلهای ست ساعت دونفره

استفاده از ساعت مچی حتی با وجود تلفن های همراه میتواند استایلی زیبا و جذاب برایتان به ارمغان بیاورد. ست ساعت مچی زوجین یکی از زیبا ترین هدایایی هست که میتوانید خریداری نمایید.

استفاده از ساعت مچی در ابتدا یک مد زنانه محسوب میشد و مردان اغلب از ساعت جیبی استفاده میکردند ولی در طول جنگ جهانی اول سربازانی که از گم کردن ساعت جیبی شان کوفته شده بودند ابتدا به استفاده از ساعت مچی کردند و کم کم استفاده از ساعت جیبی منسوخ شد و جای خود را به ساعت مچی مردانه داد.

احتمالا بگویید با وجود تلفن های همراه که در معرض همه هست نیازی به ساعت مچی نداریم ولی هنوز هم ساعت مچی آسوده ترین روش برای دیدن زمانه هست.  بیرون آوردن تلفن همراه از جیب یا کیف برای چک کردن ساعت کار نسبتا سختی هست ناگفته نماند که اگر در یک جسله قانونی باشید، کار غیر محترمانه ای محسوب میشود.

عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت عروس و داماد, ست ساعت دونفره

ست ساعت اسپرت

در موارد دیگر از جمله ، ساحل ، مراسم تشییع جنازه ، عروسی و … استفاده از ساعت مچی برای چک کردن زمانه خیلی مودبانه تر و زیبا تر هست.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل گوشواره های ظریف

ساعت مچی ها امروزه علاوه بر نشان دادن ساعت ویژگی کرونوگراف دارند و اجازه میدهند از ساعت مچی به جای کورنومتر استفده کنید به علاوه میتوانند نشان دهنده زمان یا زمانه چند موقعیت مختلف باشند.

ساعت مچی شما میتواند جزئی زیبا و بی نظیر از استایل شما باشد به خصوص برای استایل مردانه . دامه زیورآلات و اکسسوری های یک مرد خیلی محدود هست. بنابراین خرید یک ساعت مچی میتواند هدیه ای بی نظیر برای مردان باشد. به خصوص اگر ست ساعت مچی خریداری کنید می تواند استایل شما را جذاب تر کند.

استفاده از ساعت مچی بخشی از استایل محسوب میشود مثلا استفاده از ساعت مچی ورزشی، کلاسیک و قانونی نقس بسزایی در استایل و سبک پوشش افراد دارد.

ساعت های زیبا و زیبا مثل ست ساعت رولکس میتواند حس خاص و فوق العاده ای برای شما ایجاد کند.

ست ساعت عروس و داماد, ست ساعت دونفره, ست ساعت زن و شوهری

ست ساعت زن و شوهری

انواع ست ساعت مچی

به طور کلی ست ساعت مچی بر اساس دانش فنی ساخت به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

ساعت الکترونیکی یا کوارتز : ساعت کوارتز با باتری خیلی کوچکی کار میکند و قوه محرکه آن ها بلور کوارتز هست که نیازی به کوک کردن ندارند.

بیشتر بخوانید:  مدل کوسن پولکی

ساعت مکانیکی : این ساعت ها هر از گاهی نیاز به کوک کردن دارند و با باتری های ساعت نیز کار میکنند.

ساعت خورشیدی : از راه برگ خود انرژی خورشیدی را جذب میکنند و به کار ادامه میدهند.

ساعت های جنبشی : این ساعت ها بدون باتری و منبع تغذیه هستند و تنها انرژی لازم برای جنبش عقربه هایشان نیروی جنبشی ناشی از جنبش بازو و مچ دست هست.

ست ساعت اسپرت, ست ساعت رولکس, ست ساعت زنانه و مردانه

ست ساعت زن و شوهری

نکات مهم هنگام خرید ست ساعت زنانه و مردانه

قالب برگ : قالب ساعت مچی نمایانگر جزییات درونی شما هست به همین خاطر مثلا اگر بشر آرام و مهربانی هستید بهتر هست از ساعت هایی با قالب دایره ای استفاده کنید.

جنس برگ : شیشه روی ساعت باید کاملا صاف و روشن باشد که به آسودگی بتوانید زمانه را چک کنید. با ناخن ضربه هایی آرام روی شیشه ساعت بزنید تا از استوار بودن آن مطمئن شوید.

اندازه برگ : کوچک و بزرگ بودن ساعد دستتان تاثیر زیادی در انتخاب کوچک و بزرگ بودن برگ ساعت دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. البته ساعت های اسپرت که برگ هایی بزرگتر از حد معمول دارند از این ترتیب مستثنی میشوند.

جنس بند ساعت : ست ساعت جزو اکسسوری های لوکس برای خانم ها و آقایان محسوب میشود و بندهای آسان و تجملاتی برای ساعت طرح‌ریزی میشود که شما بایدمتناسب با استایل و کاربری خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مخالف آب بودن : با توجه به این که ساعت همیشه همراه شماست و احتمال ریختن آب روی آن زیاد هست باید در ساعتی را انتخاب کنید که تا حدی خاصیت مخالف آب بودن داشته باشد مثلا لازم نباشد هنگام شستشوی دست  نگران آب ریختن روی ساعت باشید.

امکانات جانبی : زنگ ، کورنومتر، زمان نگار ، چراغ ، قطب نما ، ارتفاع سنج و غیره از امکانات جانبی ساعت های گران ارزش و لوکس هست که با توجه به سلیقه افراد مختلف طرح‌ریزی شده هست.

گالری تصویر ست ساعت زنانه و مردانه

ست ساعت دونفره, ست ساعت زن و شوهری, ست ساعت اسپرت

ست ساعت زوجین

عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت عروس و داماد, ست ساعت دونفره

ست ساعت زنانه مردانه

ساعت ست اصل, عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت عروس و داماد

ست ساعت دونفره

عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت عروس و داماد, ست ساعت دونفره

ست ساعت رولکس

ست ساعت اسپرت, ست ساعت رولکس, ست ساعت زنانه و مردانه

ست ساعت زنانه مردانه

عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت عروس و داماد, ست ساعت دونفره

ست ساعت زن و شوهری

عکس ساعت ست عاشقانه, ست ساعت اسپرت مردانه, ساعت ست اصل

ست ساعت مجلسی زن و شوهری

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

[ad_1]   لباس بخش مهمی از تصویر ما هست 14 قواعد لباس، که همه باید …