مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده از تاثیر استفاده از ماشین آلات عایق کاری در بهبود کیفیت محیط کاری می گوید.

صنایع تولیدی نقش مهمی در توزیع و به جریان انداختن کالاهای مورد نیاز مردم اعم از خوراکی و غیر خوراکی دارند. با توجه به گستردگی فعالیت تولیدی های بزرگ و همچنین انبوهی فعالیت های آن ها، تا حد امکان باید سعی شود تا فعالیت های سنگین و حساس به دستگاه ها و ماشین آلات سپرده شود و نیروی انسانی تنها نقش نظارتی بر روی دستگاه ها داشته باشد. این روشی است که بزرگترین تولیدی های جهانی اداره می شوند.

ماه گذشته بیست و دومین همایش ماشین آلات صنعتی برگزار شد که در آن برخی از بزرگترین توزیع کنندگان ماشین آلات کشور حضور داشتند. دقایقی پس از آغاز آغاز همایش و عرض خوشامد گویی به حضار، از مهندس عبدالله زاده مدیرعامل ماشین سازی عبدالله زاده دعوت شد تا سخنرانی کوتاهی در مورد تاثیر ماشین آلات صنعتی مانند خم کن ورق، اره نواری و ماشین آلات عایق کاری در بهبود عملکرد کیفی تولیدی ها انجام دهند.

در آغاز سخنرانی خود، عبدالله از تاثیر مثبت استفاده از ماشین آلات عایق کاری در ساختن یک محیط کاری بهتر صحبت کرد. در ادامه گزیده ای از سخنان وی در مورد ایزوله سازی محیط ها با استفاده از ماشین آلات عایق کاری را می خوانیم:

“از ماشین آلات عایق کاری جهت ایزوله سازی و عایق بندی کارخانجات پتروشیمی و کارخانجات دیگر استفاده می شود. ماشین آلات عایق کاری شامل خم کن ورق جهت خم کردن ورق ها، چرخ حلبی جهت باکس کردن همان ورق ها و دستگاه نورد جهت رول کردن ورق همگی با اتوماسیون و خودکارسازی فعالیت های خسته کننده و طاقت فرسا، از فشار فیزیکی و روانی روی کارگران کاسته و به بهبود کیفیت محیط کاری کمک می کنند.”

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین هایک ویژن و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته در IRANCCTV.CENTER

وی در ادامه از این گفت که بیشتر پتروشیمی های ایران برای ایزوله کردن محیط های کاری با استفاده از ماشین آلات عایق کاری به این شرکت مراجعه می کنند.

سپس او محصول جدید ماشین سازی عبدالله زاده نورد صفرزن را جهت معرفی روی صحنه آورد. طبق گفته های عبدالله زاده، نورد صفرزن گزینه ای عالی برای رول کردن ورق های سبک و نیمه سبک به شمار می رود. دلیل نام گذاری این مدل نورد ( نورد ورق ، نورد لوله و پروفیل ، نورد نبشی ) به نورد صفرزن آن است که غلطک پشت ورق از نقطه صفر ورق را گرد می کند و یک دایره کامل ایجاد می کند.

در ادامه و پس از وقفه ای کوتاه جهت معرفی محصولات جدید، عبدالله زاده مجددا پشت بلندگو آمد که چندین نفر از خبرنگاران حاضر که از همایش گزارش تهیه می کردند، از او در مورد کاربرد ماشین آلاتی نظیر خم کن ورق و اره نواری پرسیدند.

او قبل از شروع به توضیح در مورد موارد خواسته شده، از اشتیاق خبرنگاران قدردانی کرد و آرزو کرد که دانش جمعی در مورد تاثیر انکارناپذیر استفاده از ماشین آلات صنعتی به حداکثر برسد. در ادامه او نمونه هایی از اره نواری ارائه شده توسط ماشین سازی عبدالله زاده را با خود روی صحنه آورد و به صورت عملی مشغول به توضیح در مورد اره نواری و کاربرد آن شد.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین مدل موی زنانه از اسپانیا!

طبق سخنان وی، از اره نواری برای برش مقاطع فولادی استفاده می شود. وی سپس فلکه های این اره را نمایش داد که تیغ اره روی آن ها سوار بود و از این گفت که چگونه موتور گیربکس با چرخش سبب آغاز فرایند برش می شود. در ادامه او مدل تمام اتوماتیک اره را نیز در کنار اره نواری قرار داد و با قرار دادن یک ورق فلزی در درون آن، مشخص شد که اره نواری تمام اتوماتیک به صورت خودکار قطعه را به سمت جلو حرکت داده و حتی می توان سرعت انجام برش را نیز تنظیم کرد. برش های انجام شده توسط اره نواری به قدری دقیق و سریع انجام شد که حضار را به تشویق و شگفتی وا داشت.

آخرین ابزاری که عبدالله زاده در مورد آن صحبت کرد، خم کن ورق بود. طبق گفته های وی، ورق ها همیشه به آن شکلی که مورد نیاز صنایع است مورد دسترس نیستند و لازم است تا با اعمال تغییراتی در آن ها، بتوان آن ها را مورد استفاده کرد. او اذعان کرد که با  خم کن ورق ( خم کن ورق دستی ، خم کن ورق نیمه برقی و خم کن ورق تمام اتوماتیک ) باعث تغییر شکل آن می شود، به هیچ عنوان خواص ورق را تغییر نداده و تنها شکل ظاهری ورق است که مورد تغییر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:  دسر زعفرانی

او در ادامه از مدل های مختلف خم کن که شامل خم کن دستی، خم کن نیمه برقی و خم کن نیمه اتوماتیک است صحبت کرد و از این گفت که چگونه مدل تمام اتوماتیک خم کن، سرعت کار صنایع را بالا می برد. طبق گفته های وی مدل تمام اتوماتیک خم کن برخلاف مدل نیمه برقی که لود و آنلود کردن ورق در آن می بایست توسط نیروی انسانی انجام می شد، تقریبا تمامی کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و نیروی انسانی تنها به عنوان ناظری بر فعالیت درست دستگاه حضور خواهد داشت.

در جمع بندی سخنانش، عبدالله زاده کمی هم در مورد مجموعه تحت مدیریت خود یعنی ماشین سازی عبدالله زاده صحبت کرد. او گفت:

ماشین سازی عبدالله زاده ( ارائه کننده نورد ، خم کن ورق ، ماشین آلات عایق کاری و اره نواری ) در زمینه توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی، توانسته به یک مقبولیت همگانی نزد مشتریان این صنعت برسد. محصولات ارائه شده در ماشین سازی عبدالله زاده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و در جهت اطمینان خاطر مشتری از کیفیت، تا یکسال شامل گارانتی تعمیرات به صورت رایگان می باشد. خدمات پس از فروش ماشین سازی عبدالله زاده تا 10 سال برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ارائه شده در ماشین سازی عبدالله زاده و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.”

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …