کتب نفیس، جذابترین هدیه خاص تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بیشماری وجود دارند که می‌توانند اهمیت دادن شما به همکاران، کارمندان، مشتریان و … را به خوبی نشان بدهند. بسیاری از هدیه‌های تبلیغاتی، معمولا پس از چند سال دیگر قابل استفاده نیستند. برای مثال هدیه‌هایی مانند خودکار تبلیغاتی، سررسید و چنین هدایایی مصرفی هستند و به هیچ وجه نمی‌توانند بیش از چند سال دوام بیاورند. با این وجود کتاب نفیس تبلیغاتی، جزو ماندگارترین هدایایی هستند که می‌توانند نام کسب و کار شما را برای چندین دهه زنده نگه دارند.

چرا کتاب نفیس تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود؟

دنیای هدایای تبلیغاتی به شدت گسترده است و هر کسب و کاری با توجه به مشتریان و همکارانش، می‌تواند هدیه دلخواه خود را انتخاب کرده و نام برند خود را با استفاده از یک روش فوق‌العاده، به گوش‌های بیشتری برساند.

کتاب نفیس تبلیغاتی، بدون شک یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید پیدا کنید. این هدایای تبلیغاتی در بازه‌های قیمتی متفاوتی قابل سفارش هستند و می‌توانید کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به کسانی که می‌خواهید هدیه دهید.

بیشتر بخوانید:  بوت زنانه و نیم بوت زنانه برای پاییز 2022

با خرید کتب نفیس تبلیغاتی، شما می‌توانید هدیه‌ای جاودانه به همکاران، مدیران شرکت‌های همکار، نیروها و حتی مشتریان وفادارتان بدهید. این هدایا می‌توانند چندین دهه در خانه کسانی که برای شرکت شما اهمیت بالایی دارند حاضر باشند و همیشه یاد و خاطر شرکت شما را زنده نگه دارند.

کتاب نفیس معمولا برای چه کسانی مناسب است؟

همان طور که می‌دانید، هر هدیه تبلیغاتی برای یک گروه خاص از افراد مناسب است و کتاب نفیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای بیشترین اثرگذاری ممکن، بهتر است کتاب نفیس تبلیغاتی را به نیروهای بالارده در هر سازمان هدیه کنید. برای مثال این هدیه تبلیغاتی می‌تواند برای افرادی مانند مدیران عامل، مدیران بالارده، کارشناسان و … یک انتخاب به شدت مناسب و کاربردی باشد.

به طور کلی این روش از تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگی که از روش مارکتینگ B2B بهره می‌برند به شدت مناسب به نظر می‌رسد. در این روش بازاریابی، طرف معامله شرکت‌ها کاربران، مشتریان حقیقی و … نیستند و در عوض این کسب و کارها، به صورت مستقیم با دیگر شرکت‌های داد و ستد و همکاری دارند.

بیشتر بخوانید:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی

هر چند کتاب نفیس تبلیغاتی معمولا برای روش بازاریابی B2B مناسب‌تر به نظر می‌رسد اما کسب و کارهایی مانند خرده‌فروشی‌ها که از روش B2C استفاده می‌کنند نیز می‌توانند از چنین هدیه تبلیغاتی بیشترین بهره ممکن را ببرند. برای چنین سیستم‌های بازاریابی، شما می‌توانید از این هدیه برای تامین‌کنندگان، همکاران بالارده، نیروهای حیاتی شرکت و … استفاده کنید اما در روش B2C، امکان استفاده از این هدیه تبلیغاتی حتی برای مشتریان شرکت یا کسب و کار شما نیز وجود دارد.

در زمان سفارش کتاب نفیس تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

این محصولات گران‌بها و جذاب معمولا برای مدیران بالارده و مشتریان به شدت بااهمیت طراحی و چاپ می‌شود. با توجه به اهمیت بالای این هدایای تبلیغاتی، ما برای طراحی و ساخت آن‌ها سراغ بهترین مواد اولیه و جدیدترین دستگاه‌های چاپ رفته‌ایم تا بتوانید به سادگی سخت‌گیرترین مدیران را هم تحت تاثیر قرار بدهید.

بیشتر بخوانید:  اسپانسر شیپ کانادا

شما می‌توانید این هدایای نفیس را در ست‌های یکی یا دوتایی تهیه کنید. کتاب‌های مخلفی مانند قرآن کریم، اشعار شاعران بزرگی مانند خیام، حافظ و سعدی و … قابل سفارش هستند. این ست‌های نفیس در جعبه‌هایی جذاب که با استفاده از چرم و مس ظاهری فوق‌العاده به خود گرفته‌اند به دست شما می‌رسد.

همین حالا سخت‌گیرترین مدیران را تحت تاثیر قرار دهید!

اگر به دنبال هدیه‌ای خاص برای جلسه معارفه، لانچ محصول یا گردهمایی مدیران می‌گردید می‌توانید همین حالا با سفارش و خرید کتاب تبلیغاتی نفیس، یک بازاریابی حرفه‌ای و مفید داشته باشید.

از کجا کتب نفیس تبلیغاتی تهیه کنیم؟

برای تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس با مشاوران شرکت پیشکش به شماره 02188308440 تماس بگیرید. در وبسایت شرکت پیشکش نیز قیمت هدایای تبلیغاتی درج شده است. با مراجعه به وبسایت به آدرس pishkeshgift.com آن‌ها را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …