بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی هنرمند سینما در بیست و سوم شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد و تحصیلات خود را برای تحصیلات تکمیلی در رشته فلسفه به پایان رسانده است. وی فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های آموزشی بازیگری به رهبری محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از آن دوره با ارائه شریفی نیا هنرمند سریال ساعت شنی شد و با بازی مهتاب در این سریال توجه سینمادوستان را به توانایی ها و بازیگری خود جلب کرد. لیندا کیانی در سریال های تلویزیونی زیادی مانند ساعت شنی، روز حسرت و اینسپاس بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی سلطانی

لیندا کیانی به همراه هنرمندانی که برای جام جهانی 2014 به برزیل سفر کرده بودند، در اولین بازی ایران در جام جهانی در ورزشگاه آرنا دا بایکسادا شهر کوریتیبا حضور یافتند. در این دیدار نیجریه حریف ایران بود.

فیلم هایی که به من توصیه می کنند آنقدر معمولی هستند که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی.الان خیلی می ترسم در سینما بازی کنم، آنقدر در مورد پیشنهادهای سینمایی ام فکر و تحقیق می کنم که هر بار به این نتیجه می رسم که بهتر است نروم.احساس می کنم یک ذره بین بزرگ روی کار انسان در سینما وجود دارد که هر چقدر هم که خوب باشی، می توانی کم کاری دیگران را زیر سوال ببری. من تجربه دریافت نقدهای وحشتناک برای یکی دو فیلمم را داشته ام که بسیار بد هستند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فردوس کاویانی

من نسبت به تیم بسیار احساساتی هستم، روی فیلمنامه و همچنین بازیگرانی که با آنها کار خواهم کرد زوم می کنم. وقتی می‌بینیم هنرمندان درجه یک در تلویزیون پیشنهاد بازی در آثار سیروس مقدم را می‌پذیرند، پس چرا من باید ریسک کنم و چیزی را در سینما بپذیرم که اتفاق هیجان‌انگیزی نیست؟

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الناز شاکردوست

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …