راهنمای خرید شامپو بدنه خودرو

انتخاب یک ماده شوینده بدنه خودرو که کیفیت بالایی داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از ساده‌ترین موادی که چندین سال از تولید آن می‌گذرد و برای شستشوی بدنه مورد استفاده می‌شود، شامپو بدنه خودرو است. انواع شامپو بدنه در بازار موجود است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. اگر به فکر خرید شامپو بدنه خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید و در انتخاب این محصول دچار سردرگمی شده‌اید، با ما در ادامه همراه باشید.

شامپو بدنه خودرو چیست؟

شامپو مخصوص بدنه خودرو ماده‌ای است که به صورت تخصصی و با فرمولاسیون خاص و بی‌ضرر برای شستشوی سطوح خارجی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت آن با سایر شوینده‌ها این است که پایه آن آب است و هیچ ضرری برای رنگ خودرو ایجاد نمی‌کند و سطح آن را کاملاً تمیز و براق می‌کند.

کاربرد شامپو سوپر فوم بدنه خودرو

انواع شامپو بدنه خودرو به دو نوع پیش شستشو و شستشوی اصلی تقسیم می‌شود. جالب است بدانید که مدل شامپوهای پیش شستشو کف فراوانی تولید می‌کنند. یکی از انواع شامپو برای مرحله پیش شستشو، شامپو سوپر فوم بدنه است که برای شستشوی خانگی خودرو بهترین گزینه است.

چرا باید شامپو بدنه خودرو را خریداری کنیم؟

واقعیت این است که اولین چیزی که به هنگام فروش خودرو به چشم می‌آید رنگ آن است. به همین خاطر باید به بهترین نحو از آن محافظت شود. خودرو باید با فاصله زمانی مناسبی شستشو داده شود. تقریباً هر بیست روز الی یک ماه باید برای شستشوی خودرو اقدام کنید که البته این زمان ممکن است به خاطر بارش برف و باران، قبل از پولیشکاری، فضولات پرندگان و مواردی از این دست کاهش پیدا کند. به همین خاطر باید به فکر خرید شوینده‌ای باشید که سطح روی خودرو را به خوبی تمیز کند. به رنگ بدنه آسیب وارد نکند و با ایجاد یک لایه محافظ تا مدتی از جذب گرد و غبار روی آن جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی موثر کالا و خدمات با چاپ کاتالوگ و لیبل
Man washing his car, close-up

تمامی این ویژگی‌ها در شامپو بدنه خودرو جمع شده است. اگر می‌خواهید خودرو را به صورت سنتی و داخل خانه بشویید و دوست ندارید آسیبی به رنگ بدنه وارد شود، باید به فکر خرید یک شامپو بدنه با کیفیت از یک برند معتبر باشید.

مزایای استفاده از شامپو بدنه سوپر فوم ماشین

مزایای خرید شامپو سوپر فوم بدنه عبارت‌اند از:

  • کف زیادی تولید می‌کند.
  • قیمت بسیار مناسبی دارد.
  • از قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار است و تمام آلودگی‌های ایجاد شده را از بین می‌برد.
  • یک لایه محافظ روی بدنه ایجاد می‌کند که تا مدتی از رنگ بدنه در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.
  • به رنگ بدنه آسیب وارد نمی‌کند.
  • خاصیت براق‌کنندگی بالایی دارد.
  • مقرون به صرفه است.
  • غلظت بالایی دارد.
  • قدرت چربی زدایی بالایی دارد.

معایب استفاده از شامپو بدنه خودرو

شامپو بدنه سوپر فوم هیچ گونه آسیب یا تاثیر منفی بر خودرو به هنگام شست و شو نخواهد گذاشت بنابراین با خیال راحت میتوانید از این محصولات استفاده کنید.

ویژگی‌های شامپو سوپر فوم بدنه خودرو

مهم‌ترین ویژگی شامپو بدنه سوپر فوم چندکاره بودن آن است. خرید شامپو سوپر فوم بدنه خودرو هافنر که بهترین توليد كننده انواع شوينده تخصصى خودرو است ، حاوی موادی است که نه تنها بدنه را به بهترین نحوه تمیز می‌کند، بلکه باعث درخشندگی رنگ آن شده و به هیچ عنوان برای رنگ بدنه مضر نیست. این محصول قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد و به افزایش طول عمر بدنه کمک می‌کند. استفاده از این شوینده برای شستشوی سنتی و دستی بهترین گزینه است و هیچ خط و خشی روی خودرو ایجاد نمی‌کند. این محصول کمک می‌کند تا خودرو به مدت طولانی‌تری تمیز باقی بماند.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

اگر از شامپو مخصوص بدنه خودرو استفاده نکنیم چه اتفاقی میفتد؟

تفاوت شامپو سوپرفوم ماشین با شامپوهای عادی این است که احتمال وارد شدن آسیب به رنگ بدنه و بخش‌های مختلف آن با استفاده از شوینده‌های عادی بسیار زیاد است. شامپو سپر فوم براقیت رنگ خودرو را حفظ می‌کند؛ اما شوینده‌های عادی رنگ را پس از مدتی مات کرده و ضخامت رنگ بدنه را کاهش می‌دهند.

نکات مهمی که هنگام خرید شامپو بدنه خودرو باید در نظر بگیرید

توجه به نکات زیر برای خرید شامپو بدنه خودرو ضروری است:

۱. به هنگام خرید به نوع شامپو بدنه توجه داشته باشید. شامپوی پیش شستشو همانند شامپو سوپر فوم بدنه کف زیادی تولید می‌کند و نیاز به شستشو با دست ندارد. پس از گرفتن آب با فشار تمام کف به راحتی تمیز می‌شود. پس از آن باید از شامپو شستشوی اصلی استفاده کنید. این شامپو کف کمتری دارد و انواع مختلفی دارد.

۲. قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد.

۳. در انتخاب شامپو بدنه خودرو به میزان PH آن توجه داشته باشید. شامپو با PH خنثی برای هر نوع اتومبیلی مناسب است و هیچ آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی‌کند.

۴. شامپو بدنه مناسب باید قدرت براق‌کنندگی و خاصیت محافظتی داشته باشد.

۵. فضایی که برای شستشوی خودرو انتخاب می‌کنید نیز در انتخاب شامپو تاثیرگذار است. اگر فضای بزرگی در اختیار ندارید و تمایل دارید خودتان خودرو را بشویید، باید شامپویی انتخاب کنید که کف زیادی تولید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

۶. اگر به طور دائم خودرو خود راشستشو می‌دهید، از شامپو بدنه‌های نرم استفاده کنید که غلظت کمتری دارند و با شستشوی مداوم آسیبی به رنگ وارد نمی‌کنند. اگر در محیطی زندگی می‌کنید که آلودگی زیادی روی ماشین می‌نشیند، انتخاب یک شوینده غلیظ‌تر، برای شستشوی خودرو شما به صرفه‌تر خواهد بود.

۷. غلظت بالایی داشته باشد تا بتوانید به صورت متوالی از آن برای شستشوی خودرو استفاده کنید.

۸. با توجه به رنگ خودرو شامپو بدنه‌های متناسب با آن تولید شده است. به عنوان مثال خودروهایی با رنگ تیره زودتر کثیف می‌شوند و نیاز به شستشوی بیشتری دارند. محصولی متناسب برای این اتومبیل‌ها نیز ساخته شده است که از وارد شدن آسیب به رنگ خودرو در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

خرید شامپو بدنه خودرو

اگر به فکر خرید بهترین شامپو برای شستن بدنه ماشین هستید و نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید شامپو سوپر فوم هافنر https://www.haffnerwash.com/ است. شامپو سوپر فوم بدنه خودرو هافنر با تولید کف زیاد و با قدرت پاک‌کنندگی بالا، جذابیت و درخشندگی منحصر به فردی به رنگ خودرو می‌بخشد. برای مشاهده قیمت شامپو بدنه ماشین می‌توانید روی محصول مورد نظرتان در سایت هافنر کلیک کنید و ویژگی‌ها و قیمت آن را مشاهده کنید و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنید.در صورت تمایل به دریافت مشاوره برای خرید شامپو بدنه ماشین می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …