مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا روش های مختلفی دارد که هریک از آن ها نیازمند شرایط، مدارک و اصول خاص خود می باشد و هرکدام نیز برای اشخاصی خاص مناسب می باشند. یعنی یک روش مناسب تمامی افراد نیست و یا تمامی روش های موجود مناسب شرایط یک فرد نمی باشد. پس در اینجا نیاز است که با کمک مشاورین آی مهاجرتی روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا و جزئیات آن ها بشناسیم.

در سال 2023 یکی از روش های بسیار پرطرفدار و پر متقاضی به دلیل هزینه های مناسب و شرایط و اعتبار بسیار بالای دانشگاه های این کشور، مهاجرت تحصیلی به اسپانیا می باشد. که می تواند باعث رقم خوردن یک آینده بسیار موفق برای شما شود؛ اما بهتر که پیش از تصمیم گیری حتما مقاله مربوطه را مطالعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم و بررسی باتوجه به شرایط خود تصمیم گیری کنید.

همچنین مهاجرت کاری یکی دیگر از روش های بسیار پرطرفدار این روزها در میان شهروندان کشورمان است که سالانه افراد بسیاری موفق به مهاجرت به اسپانیا از طریق آن می شوند. مقاله کار در اسپانیا تمامی شرایط لازم به همراه مدارک و چگونگی جستجو و یافتن کار در این کشور را به شما عزیزان ارائه می دهد.

در این بین بررسی و مطالعه هزینه مهاجرت به اسپانیا را فراموش نکنید، این مقاله می تواند تمام مخارج و هزینه هایی که برای مهاجرت به اسپانیا از هر روشی پیش روی شما می باشد را کاملا در اختیارتان گذاشته و محاسبه دقیقی به شما ارائه دهد.

شرایط مهاجرت به اسپانیا

شرایط مهاجرت به اسپانیا با توجه به انواع راه های قانونی مهاجرت به این کشور متفاوت خواهد بود و هریک از این روش ها نیازمند مدارک، شرایط خاص خود هستند و در پی دستیابی به آن نیز امتیازات و ویژگی های متفاوتی را برای مهاجرین به ارمغان می آورند. پس در اینجا به متقاضیان بستگی داشته که از مهاجرت به اسپانیا چه هدفی را دنبال می کنند.

باید توجه داشته باشید که برخی از شرایط به طور کل برای مهاجرت به اسپانیا حال از هر روشی مورد نیاز است. به طور مثال شخص متقاضی مهاجرت باید دارای پاسپورت معتبر با تاریخ انقضای حداقل 6 ماه باشد؛ یا اینکه فرد نباید هیچ گونه سوء سابقه ای را داشته باشد. همچنین تهیه بیمه مسافرتی برای تمامی مهاجرین یکی از الزامات قطعی است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

دقت داشته باشید که شما از هر طریقی که قصد مهاجرت به اسپانیا را داشته باشید، حتما باید بتوانید به ویزای اقامتی این کشور دست پیدا کنید تا قادر به نقل مکان و ورود به خاک اسپانیا شوید که این مجوز توسط سفارت این کشور پس از بررسی مدارک مورد درخواست صادر می شود. به همین خاطر ارائه مدارک صحیح و کاملا دقیق به سفارت اهمیت بالایی دارد.

روش های مهاجرت به اسپانیا

همانطور که گفتیم روش های مهاجرت به اسپانیا مختلف می باشند و هرکدام می تواند برای شما مناسب باشد، اما انتخاب روش ایده آل نیاز به بررسی دقیق و تخصصی با توجه به شرایط شما دارد؛ که این امر می تواند با مشاوره کارشناسان آی مهاجرتی صورت پذیرد و به انتخاب بهترین روش ممکن ختم شود.

اما جهت اطلاع باید بگوییم که به طورکلی مهاجرت به اسپانیا از طریق روش های زیر امکان پذیر است:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از سریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق ویزای تمکن مالی
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا را می توان یکی از بهترین و ایمن ترین روش های مهاجرت به اسپانیا دانست که برای دستیابی به آن باید بتوانید در یکی از رشته های تحصیلی در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شده و ثبت نام نمایید. پس از آن با ارسال مدارک خود به سفارت ویزای موقت تحصیل خود در این کشور را به دست خواهید آورد.

لازم به ذکر است که تحصیل در این کشور می تواند به اقامت دائم و تابعیت اسپانیا نیز خاتمه پیدا کند که در اولین قدم نیاز به اشتغال و کار پس از اتمام تحصیلات در این کشور است. در ادامه پس از مدتی معلوم و شرایطی معلوم می تواند برای شما اقامت دائم اسپانیا را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  انتخاب محصولات مراقبت از پوست مناسب با نوع پوست شما

مهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت کاری به اسپانیا از دیگر روش های بسیار مناسب و همچنین ارزان مهاجرت به اسپانیا می باشد که همانطور که انتظار می رود نیاز به یافتن شغل و استخدام در این کشور دارد. شما چنانچه بتوانید از روش های مختلفی که وجود دارد یک کار مناسب در این کشور بیابید و یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر را از یک کارفرمای اسپانیایی دریافت کنید، مجاز به درخواست ویزای کار می شوید.

باید دقت کنید که یافتن شغل در اسپانیا نیاز به داشتن یک تخصص بالا و یا ناب دارد تا کارفرمای خارجی ترغیب به استخدام نیروی کار از خارج کشور گردد. همچنین داشتن تسلط به زبان اسپانیایی یکی دیگر از شرایط لازم و واجب برای این امر است. در این صورت ویزای 1 ساله کار برای شما صادر شده که همه ساله در صورت شاغل بودن قابل تمدید می باشد و پس از 5 سال کار و اقامت در این کشور امکان دریافت اقامت دائم فراهم می آید.

مهاجرت از طریق خرید ملک

یکی از روش های بسیار پرمتقاضی طی سال های گذشته برای مهاجرت به اسپانیا، اقدام از طریق خرید ملک در این کشور بوده است. مهاجرت از طریق خرید ملک طرفداران خاص خود را دارد و یک روش ساده و بسیار مناسب و بدون دردسر می باشد که فقط نیاز به بودجه مالی کافی دارد.

اسپانیا یکی از کشورهایی است که با خرید ملک ویزای اقامت طلایی را برای سرمایه گذاران این بخش در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند بازار املاک خود را رونق و سرمایه های خارجی را جذب نماید. برای دستیابی به اقامت دائم از این طریق نیاز به خرید ملک با شرایط و قیمت های خاصی است که می توانید با تماس با کارشناسان آی مهاجرتی از آنان مطلع شوید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین موجودات افسانه‌ای در قرون وسطی + تصاویر

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا، پناهندگی به این کشور است که با توجه به خطراتی که در پیش دارد و محدودیت هایی که برای پناهندگان در کشور مقصد ایجاد می نماید، به هیچ عنوان توصیه نمی شود و موسسه آی مهاجرتی نیز هیچ گونه خدمات یا مشاوره ای در این زمینه به هیچ شخصی ارائه نمی نماید.

شما با توجه به دلایل مختلفی می توانید به این کشور پناهنده شوید که پس از ثبت پناهندگیتان، یک کارت قرمز به شما داده شده که به نوعی مجوز 6 ماهه اقامت در این کشور بوده و تا زمانی که هنوز از اداره مهاجرت پاسخی دریافت نکرده باشید، تمدید خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط و جزئیات دیگر روش های مهاجرت حتما با کارشناسان خبره آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و به صورت رایگان از اطلاعات آنان بهره مند گردید.

مزایای مهاجرت به اسپانیا

شاید برای شما سوال شود که مهاجرت به اسپانیا چه مزایایی برای مهاجران به همراه دارد؟! باید بگوییم که اسپانیا یکی از کشورهای مدرن و درجه اول جهان تلقی می شود که زندگی و اقامت در آن دارای امتیازات و امکانات بسیاری برای ساکنین و شهروندان آن است. از جمله مهم ترین مزایای مهاجرت به اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زندگی و کار در یکی ازبهترین کشورهای جهان
  • استفاده از سیستم بهداشتی و درمانی با کیفیت
  • استفاده از سیستم آموزشی مدرن و با کیفیت
  • تحصیل در دانشگاه های معتبر و شناخته شده
  • بهره مندی از حقوق اجتماعی برابر و بالا
  • بهره مندی از امنیت مالی، جانی و اجتماعی بسیار بالا
  • بهره مندی از بازار کار پر رونق و نرخ بیکاری پایین
  • زندگی در آب و هوایی مطلوب و طبیعتی زیبا و جذاب

از اینکه تا انتهای این مطلب و معرفی مهاجرت به اسپانیا همراه با ما بودید؛ سپاسگذاریم. کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر تهران ( دفتر غرب دفتر میرداماد ) و شیراز آماده ارائه بهترین راهنمایی ها و مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند، با ما در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …